1 فروردین 1400

دیجیتال برندینگ چیست؟

By |1400-01-01T20:39:24+03:301ام فروردین, 1400|استراتژی برند, برندینگ|بدون ديدگاه

به دیگران اعتماد داشته باشید. سال‌ها قبل شخصی به من گفت قصد دارد شرکتی را پایه‌ریزی کند که مشتریان آن، زنان هستند و باید کفش را بدون پوشیدن آن خریداری کنند. آن زمان به او ‌گفتم که کارش ابلهانه خواهد بود؛ منظورم این بود که زنان هیچ‌گاه ...

30 بهمن 1399

خلاصه کتاب اقتصاد عضویت

By |1400-01-22T17:59:20+04:3030ام بهمن, 1399|دیجیتال مارکتینگ, رشد کسب و کار اینترنتی|بدون ديدگاه

برای رقابت در یک دنیای کسب‌وکار مبتنی بر عضویت، شما به بیش از یک وب‌سایت اصلی نیاز دارید؛ کل سازمان شما باید حول این مفهوم ساخته شود! 

30 بهمن 1399

خلاصه کتاب پرسونای خریدار

By |1399-12-01T11:56:10+03:3030ام بهمن, 1399|استراتژی برند, برندینگ, دیجیتال مارکتینگ, رشد کسب و کار اینترنتی|بدون ديدگاه

پیام اصلی این کتاب فروش به خریدار احتمالی مستلزم شناخت دقیق آن‌ها در قالب پرسونای خریدار است. شما باید بدانید که چه چیزهایی آنان را برای خرید برمی‌انگیزاند، چه چیزهایی در یک محصول نیاز دارند و محصول ارائه شده توسط شما را چگونه می‌بینند. با مشخص کردن ...

30 بهمن 1399

خلاصه کتاب ساختن داستان برند

By |1399-12-01T11:37:12+03:3030ام بهمن, 1399|ارتباطات جامع برند, استراتژی برند, برندینگ|بدون ديدگاه

پیام اصلی این کتاب یک راه قوی و ارزشمند وجود دارد که تلاش‌های شما در زمینه بازاریابی را به ثمر می‌رساند. با استفاده از ساختار و فرمول هفت مرحله‌ای ساختن داستان برند، قادر خواهید بود پیام تجاری مشخصی ایجاد کرده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پاسخگوی ...

14 بهمن 1399

چگونه می‌توانیم مورد اعتماد واقع شویم؟

By |1399-11-30T08:47:17+03:3014ام بهمن, 1399|دیجیتال مارکتینگ, رشد کسب و کار اینترنتی|بدون ديدگاه

هر فروشی با پنج مانع اساسی روبه روست : فقدان نیاز، فقدان پول، فقدان عجله، فقدان تمایل و فقدان اعتماد. زیگ زیگلار افسون‌گری دو بخش مهم دارد: محبوب بودن و جلب اعتماد افراد؛ زیرا امکان دارد مردم به فردی علاقه‌مند باشند، اما به میزان کافی به او اعتماد ...

Go to Top