• نقشه نفوذ به ذهن مشتری

نقشه نفوذ به ذهن مشتری

9ام شهریور, 1400|بدون دیدگاه

کسب‌وکار شما یا شخص شما، چگونه می‌خواهد راه نفوذ به ذهن مخاطب را در این دنیای به شدت پرهیاهو پیدا کند؟ فقط یک راه وجود دارد: بازارتان را کوچکِ کوچکِ کوچک و تخصصی کنید؛ یعنی نیش (Niche) مارکتینگ.

  • اعتماد

چگونه می‌توانیم مورد اعتماد واقع شویم؟

14ام بهمن, 1399|بدون دیدگاه

هر فروشی با پنج مانع اساسی روبه روست : فقدان نیاز، فقدان پول، فقدان عجله، فقدان تمایل و فقدان اعتماد. زیگ زیگلار افسون‌گری دو بخش مهم دارد: محبوب بودن و جلب اعتماد افراد؛ ...