نقشه نفوذ به ذهن مشتری
کسبوکار شما یا شخص شما، چگونه میخواهد راه نفوذ به ذهن مخاطب را در این دنیای به شدت پرهیاهو پیدا کند؟ فقط یک راه وجود دارد: بازارتان را کوچکِ کوچکِ کوچک و تخصصی کنید؛ یعنی نیش (Niche) مارکتینگ.
چگونه میتوانیم مورد اعتماد واقع شویم؟
هر فروشی با پنج مانع اساسی روبه روست : فقدان نیاز، فقدان پول، فقدان عجله، فقدان تمایل و فقدان اعتماد. زیگ زیگلار افسونگری دو بخش مهم دارد: محبوب بودن و جلب اعتماد افراد؛ ...