• خلاصه کتاب پرسونای خریدار

معرفی کتاب پرسونای خریدار

30ام بهمن, 1399|بدون دیدگاه

فروش به خریدار احتمالی مستلزم شناخت دقیق آن‌ها در قالب پرسونای خریدار است. شما باید بدانید که چه چیزهایی آنان را برای خرید برمی‌انگیزاند، چه چیزهایی در یک محصول نیاز دارند و محصول ارائه شده توسط شما را چگونه می‌بینند.

  • خلاصه کتاب ساختن داستان برند

معرفی کتاب ساختن داستان برند

30ام بهمن, 1399|بدون دیدگاه

یک راه قوی و ارزشمند وجود دارد که تلاش‌های شما در زمینه بازاریابی را به ثمر می‌رساند. با استفاده از ساختار و فرمول هفت مرحله‌ای ساختن داستان برند، قادر خواهید بود پیام تجاری مشخصی ایجاد کرده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پاسخگوی نیازهای خریداران بالقوه باشید.