فرایند خرید چک‌لیست و کتاب در وب‌سایت پیمان پویا

پیشنهاد می‌شود برای سهولت در فرایند حضور در خرید چک‌لیست و کتاب، ابتدا نسبت به عضویت در وب‌سایت پیمان پویا اقدام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید.

۱. انتخاب چک لیست و کتاب

انتخاب دوره جامع

جهت خرید چک‌لیست و کتاب، با کلیک بر روی دسته‌بندی چک‌لیست و کتاب یا استفاده از فرم جستجو، چک‌لیست یا کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس بر روی محصول مورد نظر جهت انتقال به صفحه مربوطه کلیک کنید.

بر روی آیکون “خرید” کلیک نمایید تا چک‌لیست یا کتاب مورد نظر به سبد خرید اضافه شود. جهت مشاهده سریع سبد خرید و مبلغ آن می‌توانید با کلیک بر روی آیکون “سبد خرید” که در منو و در کنار کلید ورود/عضویت قرار گرفته است، از محتویات آن اطلاع پیدا کنید.

۲. صفحه سبد خرید 

صفحه سبد خرید

در صفحه سبد خرید می‌توانید جهت انتخاب یا اضافه کردن دوره‌ها یا بسته‌های آموزشی دیگر یا حتی چک‌لیست‌ها، بر روی گزینه “ادامه خرید” کلیک نمایید. همچنین این امکان را دارید که با کلیک بر روی آیکون حذف، چک‌لیست یا کتاب انتخاب شده را حذف کنید. همچنین در صورت داشتن کد تخفیف، می‌توانید با وارد نمودن کد و کلیک بر روی آیکون “اعمال کد تخفیف”، تخفیف مربوطه را بر روی خرید خود اعمال کنید. پس از اتمام خرید روی آیکون “تسویه حساب” کلیک نمایید.

۳. صفحه تسویه/ ورود

صفحه تسویه ورود

در صفحه تسویه حساب، اگر پیش از این خریدی انجام داده باشید یا عضو وب‌سایت باشید، می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا اطلاعات شما به صورت خودکار در فرم‌های بعدی درج شود. در غیر این صورت، از این مرحله عبور کنید و وارد بخش صورتحساب شوید.

۴. صفحه تسویه/ صورتحساب

صفحه سبد خرید

در این بخش می‌توانید با وارد کردن اطلاعات لازم برای چهار بخش شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل، صورتحساب این سفارش را تکمیل کنید. ضمناً اگر عضو نیستید، فقط کافیست با گزینه «می‌خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید» و وارد نمودن رمز دلخواه خود، فرایند عضویت خود را به سادگی تکمیل نمایید.

همچنین اگر علاقمندید از خبرنامه‌های وب‌سایت پیمان پویا مطلع شوید، می‌توانید تیک عضویت در خبرنامه را هم بزنید.

اگر نیاز باشد که محصول مورد نظر برای شما ارسال شود، می‌توانید اطلاعات پستی خود را وارد کنید تا محصول برای شما ارسال گردد.

۵. صفحه تسویه/ سفارش و پرداخت 

کارگاه آموزشی

در این بخش، سفارش شما به صورت کلی مرور می‌شود تا پس از تایید شما و پذیرش شرایط استفاده از وب‌سایت پیمان پویا، به درگاه پرداخت بانکی منتقل شده و پرداخت خود را انجام دهید.

۶. صفحه درگاه پرداخت

صفحه درگاه پرداخت

این صفحه شامل چهار بخش مهم است:

شماره کارت: شماره ۱۶ رقمی حک شده بر روی کارت بانکی شما که باید به ترتیب از سمت چپ نسبت به وارد نمودن هر یک از ارقام آن در یکی از خانه‌ها اقدام نمائید.

شماره شناسایی دوم (CVV2): کد ۳ یا ۴ رقمی حک شده بر روی کارت شما که باید در این قسمت وارد شود.

تاریخ انقضای کارت: تاریخ انقضای حک شده بر روی کارت خود را بر اساس ماه و سال در این قسمت وارد نمائید.

رمز پویا: رمز پویا که پس از درج کد اختصاصی، به صورت پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌شود و باید ارقام آن را در این قسمت وارد نمایید.

۷. صفحه تشکر از شما

صفحه تشکر از شما

در این مرحله ضمن سپاسگزاری از شما بابت پرداخت هزینه چک‌لیست آموزشی یا کتاب، به صفحه حساب کاربری شما، بخش دانلودها هدایت می‌شوید و می‌توانید محتواهای آموزشی مربوطه را مشاهده کنید. ضمناً اطلاعات لازم برای دانلود این محتواها برای آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد.