• نقشه نفوذ به ذهن مشتری

نقشه نفوذ به ذهن مشتری

۹ام شهریور, ۱۴۰۰|بدون دیدگاه

کسب‌وکار شما یا شخص شما، چگونه می‌خواهد راه نفوذ به ذهن مخاطب را در این دنیای به شدت پرهیاهو پیدا کند؟ فقط یک راه وجود دارد: بازارتان را کوچکِ کوچکِ کوچک و تخصصی کنید؛ یعنی نیش (Niche) مارکتینگ.

  • واریاسیون لوگو

مفهوم واریاسیون لوگو

۷ام شهریور, ۱۴۰۰|بدون دیدگاه

امروزه در ادبیات رایج هویت برند در سطح دنیا، موضوع واریاسیون لوگو مطرح شده است. افرادی که در حوزه طراحی گرافیک مشغول فعالیت هستند، باید با بحث واریاسیون لوگو آشنا شوند.

  • دیجیتال برندینگ چیست

دیجیتال برندینگ چیست؟

۱ام فروردین, ۱۴۰۰|بدون دیدگاه

به دیگران اعتماد داشته باشید. سال‌ها قبل شخصی به من گفت قصد دارد شرکتی را پایه‌ریزی کند که مشتریان آن، زنان هستند و باید کفش را بدون پوشیدن آن خریداری کنند. آن ...