• خلاصه کتاب پرسونای خریدار

خلاصه کتاب پرسونای خریدار

۳۰ام بهمن, ۱۳۹۹|بدون دیدگاه

پیام اصلی این کتاب فروش به خریدار احتمالی مستلزم شناخت دقیق آن‌ها در قالب پرسونای خریدار است. شما باید بدانید که چه چیزهایی آنان را برای خرید برمی‌انگیزاند، چه چیزهایی در یک محصول ...

  • خلاصه کتاب ساختن داستان برند

خلاصه کتاب ساختن داستان برند

۳۰ام بهمن, ۱۳۹۹|بدون دیدگاه

پیام اصلی این کتاب یک راه قوی و ارزشمند وجود دارد که تلاش‌های شما در زمینه بازاریابی را به ثمر می‌رساند. با استفاده از ساختار و فرمول هفت مرحله‌ای ساختن داستان برند، قادر ...